پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251230
اگر امروز جسم استکبار از اسم اسلام ميترسد به برکت خون شهداست/دشمن تحت عنوان جنگ نرم با تمام قدرت بر ما مي‌تازد
تاریخ انتشار : 1400/11/12 12:40:57
نمایش : 864
سردار ابوالفضل شکارچي سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح گفت: امروز که شاهد اقتدار نظام جمهوري اسلامي هستيم از برکات خون شهداست اگر امروز تن و جسم مستکبران از اسم اسلام ناب و از سخنراني‌هاي نائب امام زمان و از اقتدار آفريني رزمندگان اسلام مي‌لرزد به برکت خون شهداست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح، سردار ابوالفضل شکارچي در افتتاحيه اجلاسيه سرداران، فرماندهان و شهداي شهرستان فارسان، گراميداشت سالروز شهادت شهيد داودي اولين شهيد انقلاب اسلامي گفت: روز 12 بهمن سالگرد ورود تاريخي حضرت امام خميني (ره) به ميهن عزيزمان است 43 سال از آن روز مي‌گذرد رژيم 2500 ساله ظلم و ستم شاهنشاهي در کشور ريشه‌کن شد و بعد از 22 بهمن تمام سردمداران کفر و نفاق کاخ‌هايشان به لرزه درآمد و به‌مرور زمان کاخ‌هايشان يکي پس از ديگري فرو ريخت. 
 
وي ضمن گراميداشت  ايام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي تصريح کرد:  برنامه اجلاسيه با مراسم با عزمت و نوراني طليعه فجر انقلاب تقارن دارد.
 
شکارچي خاطرنشان کرد: شهادت زيباترين خلعتي است که خداوند به تن بندگان خاصش مي‌پوشاند، شهادت هموار کننده، تحکيم کننده، تثبيت‌کننده و گسترش‌دهنده عزت اسلام مسلمين و محرومين و مستضعفين عالم است.
 
وي تصريح کرد: شهدا ستارگان نوراني در عرش و ملوک اعلاء هستند لذا آن‌ها به مراسمات ما نيازي ندارند آن‌ها به اعمال ما شاهد هستند و امروز که شاهد اقتدار نظام جمهوري اسلامي هستيم از برکات خون شهداست اگر امروز تن و جسم مستکبران از اسم اسلام ناب و از سخنراني‌هاي نائب امام زمان و از اقتدار آفريني رزمندگان اسلام مي‌لرزد به برکت خون شهداست.
 
شکارچي اظهار داشت: دستاوردهاي ارزشمندي که امروز داريم به برکت خون شهدا، نورانيت مادران و پدران ، صبوري همسران و فرزندان شهداست ، شهدا به گردن ما حق‌دارند ما به‌عنوان جاماندگان از اين قافله نوراني رسالت و مسئوليت سنگيني بر گردن داريم رسالت سنگين‌تري از آنچه در ذهن ما مي‌آيد.
 
وي افزود:  ما سرمايه‌هاي زيادي را براي نظام و انقلاب هزينه کرده‌ايم که امروز باافتخار روي پاي خود ايستاده‌ايم و به‌عنوان يک کشور مقتدر نه در منطقه بلکه در دنيا مي‌درخشيم.
 
شکارچي بيان داشت:  ما هزينه براي بيگانگان نکرده‌ايم که بخواهند با ما مثال يک نوکر رفتار کنند جه بسا که اين کار را در زمان کارتر با شاه ايران داشتن براي و امام بزرگ توانست ريشه 2500 ساله آن رژيم را از بين ببرد و اين کار با ايثارگري شهدا و جوانان امکان‌پذير شد.
 
وي در ادامه افزود: شهداي عزيز ما براي رفتن و دفاع گريه مي‌کردند و شايد در عمليات مفقود مي‌شدند سال‌هاي بعد پلاک و چندتکه استخوان از آن‌ها به يادگار مي‌ماند و تعدادي استخوان براي خانواده مي‌آوردند و حتي دختر شهيدي استخوان‌هاي پدرش را کنار سفره عقد خود داشت که مبادا بدون پدر خطبه عقد را بخوانند چه‌بسا که بايد براي قطره قطره خون شهدا سفره پهن کنيم.
 
شکارچي خاطرنشان کرد: در نظام جمهوري اسلامي صندلي، صندلي رياست نيست بلکه صندلي نوکري است و اگر کسي اعتقاد به نوکري ندارد روي صندلي ننشيند و نشستن بر صندلي رياست همان خيانت به خون شهداست و خانواده‌هاي شهدا.
 
وي در ادامه گفت:  خيلي مراقب باشيم هزينه‌هاي سنگيني براي اين نظام و انقلاب پرداخت کرده‌ايم بايد مراقب باشيم اين اقتدار و افتخار ارزان به دست نيامده، بدانيم که چگونه عمل کنيم و افتخار کنيم براي نوکري مردم هرکس حس نوکري بيشتري دارد ارادت بيشتري نيز به شهدا دارد ومسوليت پذيري بالاتر و تکليف مدارتر است هيچ کجاي دنيا چنين نظامي نيست يا همه طاغوتي‌اند يا متکبر و نوکر اما ما افتخار مي‌کنيم که بندگي خدا را مي‌کنيم و نوکر بنده خدا هستيم و پلاک ما پلاک نوکري و چسباندن پلاک در گردن براي ما کاري ندارد.
 
شکارچي اظهار داشت: امروز بخصوص اين دوره مسئولين دلسوزي سرکار آمده اند و نيت خوبي دارند در دوره‌هاي گذشته بعضي‌ها فکر کردند غنيمت به دست آوردند و به آن نگه انداختند براي گرم به گرم اين امانت قطره‌قطره خون‌هاي پاک ريخته شده، دشمن امروز منصرف شده که روزي عليه ما بجنگد قطعاً اگر روزي به هدف خود عمل نکنيم و از ولايت‌فقيه جدا شويم باورهاي ديني ماست شود دشمن به ما حمله خواهد کرد.
 
وي تصريح کرد: مطلق نمي‌توانيم بگويم پيوند بين امت و شريعت برقرار است، دشمن نمي‌تواند هيچ غلطي بکند ولي تحت عنوان جنگ نرم با تمام قدرت بر ما مي‌تازد و از همه ظرفيت‌ها استفاده مي‌کند هدف‌گذاري ونشان گذاري دقيقي دارد.
 
شکارچي تشريح کرد: اهداف دشمن  تخريب وحدت ملي،  ايمان، روح اميد به آينده و از همه مهم‌تر تخريب ولايت‌فقيه با تمام قوا و ظرفيت‌ها و امکانات در اين عرصه با ما مي‌جنگد و اگر مراقب نباشيم جوانان را از دست خواهيم داد آن‌ها مي‌خواهند امان را از ما ببرند خدايي نکرده در زمين دشمن بازي نکنيم دنياطلبان نفعي ندارند همان‌طور که در دفاع مقدس شهدا در کشور تشريح مي‌شدند و آن‌ها دنبال عياشي خود بودند چون درک نداشتند.
 
انتهاي پيام/۱۰۲۰ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html